Loading...

Onnensiru

Onnensiru on 2007 perustettu yhden naisen yritys, joka tarjoaa hyvinvointipalveluja kokonaisvaltaisesti, monipuolisesti ja ammattitaidolla.

Olen koulutukseltani MyFascia-terapeutti, koulutettu hieroja, PowerFingers-ohjaaja, äänimaljahoitaja, refleksologi (koko kehon vyöhyketerapia), NLP Master Practitioner sekä joogaopettaja (RYT500) ja ChiBall-ohjaaja.

Pidän ammattitaitoani yllä ja kouluttaudun lisää jatkuvasti, jotta voin palvella asiakkaitani mahdollisimman hyvin, kokonaisvaltaisesti ja perustellusti. Tänä kevääni suoritin RYT300 joogaopettajan lisäkoulutuksen Yin joogasta ja Vinyasa Flow’sta Goalla maaliskuussa 2019. Lisäksi MyFascia-konseptiin kuuluu jatkuva lisäkouluttautuminen 3-4 kertaa vuodessa, joten käytössäni on aina uusin tietotaito faskiatutukimuksen alalta mm. faskian yhteys hengitykseen, hermostoon, hormonitoimintaan, hypermobiliteettiin ja skolioosiin. Opettajani Tuulia Luomala ja Mika Pihlman ovat maailmalla tunnettuja sekä ihmisen että eläinten faskiatutkimuksen tekijöitä.

Onnensirussa toimii sekä hierontastudio että joogastudio. Molemmat sijaitsevat osoitteessa Suovantie 35.

Hyvä asiakaspalvelu ja tyytyväinen asiakas ovat minulle kunnia-asia. Olen iloinen, kun voin olla avuksi! 
Nähdään vastaanotolla tai joogamatolla! 
– Siru

Ajankohtaista

Syksyn vuodenaikajooga 23.10. alkaen

10/10/2019|

Onnensirun joogat ovat syyslomalla viikon 42. Keskiviikkona 23.10. ja sunnuntaina 27.10. alkaa syksyn vuodenaika, joka kestää aina joululle saakka. Katso tarkempi aikataulu ja vuodenaikainfo etusivulta. Tervetuloa mukaan!

Edenred joogan maksuvälineeksi

10/10/2019|

Ilolla ilmoitan, että Edenredin virikesetelit, kortti sekä mobiili käyvät lokakuusta lähtien Onnensirun joogien maksuvälineenä, joten lämpimästi tervetuloa kaikki edenrediläiset tutustumaan Onnensirun joogiin. Uusille tutustujille aina 3 kerran tarjous 30€.

RYT500

15/8/2019|

Wuhuu! Olen iloinen ja ylpeä ilmoittaessani, että suoritin 300 tuntia lisäkoulutusta Goalla maaliskuussa 2019 eli joogakielellä kokonaiskrediitit on nyt 500 tuntia! Hain lisäoppia Yin joogasta ja Vinyasa Flow'sta. Matka oli huikea ja siitä tulen ammentamaan [...]

Vuodenaika: syksy

syksyn joogat loka-joulukuussa seuraavasti:

Keskiviikkoisin 23.10.-11.12. (ei tunteja 6.11.)

16.00-17.15 ChiBall/vuodenajan faskiajooga

17.30-18.45 Vuodenaikaflow

19.15-20.30 Vuodenaikayin

Sunnuntaisin 27.10.-15.12. (ei tunteja 3.11.)

16.30-17.45 ChiBall/vuodenajan faskiajooga

18.00-19.00 äänimaljarentoutus

19.15-20.30 Vuodenaikayin

Hinnat:

Onnensirun joogat ovat kurssimuotoiset ja rakentuvat aina tietyn vuodenajan ympärille kokonaisuudeksi, joka palvelee sinua mahdollisimman kokonaisvaltaisesti niin joogamatolla kuin sen ulkopuolella.

Voit ilmoittautua haluamaasi ryhmään maksamalla koko kurssimaksun ja varmistat näin paikkasi. Jos et joku kerta pääse omaan ryhmääsi, voit paikata sen osallistumalla toisen ryhmän tunnille mikäli tilaa on.

Syksyn kurssi 7 opetuskertaa 95€

Kertamaksu 16€

Uusille joogeille on aina voimassa 3 kerran tutustumistarjous 30€.

Joogaan käyvät maksuvälineenä käteinen, pankki/luottokortti,  Edenred- virikesetelit, kortit ja mobiili sekä Smartum-setelit tai mobiili.

SYKSYLLÄ ON HYVÄ TEHDÄ VÄLITILINPÄÄTÖS
Myöhäiskesä vaihtuu kuin varkain syksyksi, niiden raja on kuin veteen piirretty viiva. Syksyä on ruska-aika, mutta myös se, kun lehdet ovat puusta jo pudonneet ja luonto vaipuu vähitellen odottamaan talven tuloa. Maisemaa värittää tuolloin enää harmaan eri sävyt, ilma viilenee ja kosteus lisääntyy, samoin sumu ja myrskyt. Pakkaspäivät puolestaan kuivattavat ilman ja luonnon. Syksyn vuodenaika kestää lokakuun lopusta aina joulukuulle Talvipäivän seisaukseen asti, jolloin alkaa talven vuodenaika.

Syksy jatkaa ja saattaa loppuun jo kenties myöhäiskesällä alkaneen lajittelun: mieti, mitä haluat elämässäsi säilyttää ja mistä voisit jo kenties päästää irti, mikä on käynyt tarpeettomaksi. Syksy haastaa luopumaan rutiineista, jotka enää eivät toimi ja luomaan uusia, mitkä palvelevat sinua paremmin. Muuttamalla toimintatapoja löytyy usein uusi kipinä, arjen innostus ja ilo. Syksyllä voi hyvin myös tarkistaa keväällä asetetun vuosisuunnitelman tilanteen: ollaanko vielä kurssissa vai onko kenties tarvetta tarkistaa, täsmentää tai muuttaa suunnitelmia. Nauti niin sadonkorjuun tuloksista kuin välitilinpäätöksen aikaansaamasta keveydestä.

Kun päivän valoisa aika lyhenee entisestään, on aika edelleen hidastaa tempoa. Tee vähemmän ja rentoudu enemmän. Säästä energiaa viemällä huomiota sisäänpäin: huolehdi itsestäsi ja ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi. Syksy metallin elementissä arvostaa hyvää järjestystä, itsekuria ja päättäväisyyttä, selkeitä sääntöjä ja korkeita standardeja, jopa yksityiskohtaista suunnittelua. Vältä sekamelskaa kaikessa mitä teet: järjestä ja lajittele niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Muista kuitenkin innostus ja ilo, vältä pakkomielteenomaiset ylilyönnit. Aseta päivärytmi ja pysy siinä. Ja muista myös rentoutua ja levätä.

Syksyllä hyvä hengitys korostuu. Aloita aamusi 8 syvällä joogahengityksellä. Syvä hengitys tasapainottaa tunteet ja selkiyttää mielen, lisäksi se pitää hengitystiet kunnossa ja solut saavat paremmin happea. Hyvä ja tietoinen hengitys auttaa avaamaan rintakehää, suoristaa ryhtiä, jolloin keuhkoilla on tilaa toimia paremmin. Syksyn pimeys vetää helposti hartiat kyyryyn, muuttaa hengityksen pinnalliseksi ja silloin suru tai melankolia valtaa kehon ja mielen. Jos sinulla on jotain sydämelläsi, mikä painaa rintakehää ja salpaa hengityksen, etsi joku jonka kanssa voit puhua ja saada sen pois kehostasi.

Syksyisin ulkoilma viilenee ja vaihtelee ja sisäilma kuivuu. Viileys ja kuivuus aiheuttavat kehossasi mm. ihon ja limakalvojen kuivumista ja ummetusta. Hoida kehoa sisäisesti juomalla tarpeeksi vettä ja ulkoisesti kuivaharjauksella tai rasvaa tarvittaessa. Riittävä juominen edesauttaa myös suoliston toimintaa yhdessä kuitupitoisen ravinnon ja liikunnan avulla. Vältä limaa lisääviä ruokia kuten sokeria, vehnää ja lehmänmaitotuotteita. Kuumat ja mausteiset ruuat lämmittävät kehoa ja estävät myös liman tuotantoa.

 

“Sirun ohjauksessa olen oivaltanut hengityksen ja oppinut joogan syvällisemmän merkityksen. Seasonal jooga sopii keholle ja mielelle todella hyvin.”
– Eikku