Onnensirun joogissa ohjelmat vaihtuvat vuodenaikojen mukaan.

Syksyllä keskitytään hengitykseen, rintakehää avaaviin ja yläselkää vahvistaviin liikkeisiin sekä irtipäästämiseen. Etusivulta löydät lisätietoa myöhäiskesän vuodenajasta.

Tuntiaikataulu:

Tunnit keskiviikkoisin ja sunnuntaisin.

Keskiviikon tunnit 24.10.-5.12. (ei tunteja 14.11)
16.00-17.15 ChiBall
Chiball on lempeä ja kokonaisvaltainen kehonhuoltotunti, jossa käytetään apuna pehmeää chi-palloa. Tunti sisältää elementtejä Qigongista, tanssista (ei niinkään koreografiaa, kuin vähän sykettä), joogasta, pilateksesta sekä feldenkrais- ja muista rentoutusmenetelmistä.

17.30-18.45 Flowjooga
Astetta haastavampi ja liikkuvampi harjoitus, jossa liike ja hengitys yhdistyvät lyhyiksi sarjoiksi. Tunti sopii silti kaikille, sillä on mahdollisuus tehdä variaatioita.

19.15-20.30 yin jooga
Yin jooga on aivan omanlaisensa harjoitus, joka sopii kaikille kiireisen arjen j/tai aktiiviliikunnan vastapainoksi. Pitkät avaavat/nesteyttävät asanat rentouttavat kehoa sekä tyynnyttävät mieltä opettaen sietämään epämukavuutta (huom! ei kipua) ja hengittelemään sitä pois olemalla läsnä.

Sunnuntain tunnit 21.10-9.12. (ei tunteja 11.11. ja 18.11.)
17.30-18.45 ChiBall ks. kuvaus yllä
19.15-20.30 Yin ks. kuvaus yllä

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest